Friday, June 8, 2012



اعدام نه، تداوم آزادی و ارزشهای انسانی آری
 

صحبت از پژمردن یک برگ نیست، آاا...ه جنگل را به آتش میزنند

قتل عمد که در هیچ دین و آیني قابل بخشش نيست. شما که با استناد بر قوانین مجزات اسلامی و غیر انسانی حکومت آخوندی جان فردی را میگیرید، چگونه ... با وجدانی سیاه به زندگی ادامه خواهید دادآیا جان و زندگانی دوباره بخشیدن به جوانی، بهترین شکل مبارزه با این حاکمیت ضد بشری در این برهه از تاریخ ایران نيست !؟
تا زمانی که ما، با هم و یکصدا بر علیه سیاستهای ضد بشری جمهوری انسان کش اسلامی فریاد سر ندهیم، در قرن ۲۱، در ايران قوانین مجازات اسلامی و ديگر قوانين ضد انساني نیز پا بر جا خواهند ماند.اینان خویش را نماینده خدا بر روی زمین میدانند، جان میبخشند و جان میگیرند.

همیهنان واکنشهای روشن و بجای مردمان  نسبت به جنایت، شکنجه و قتلهای سازمان یافته، در بند کشیدن انسانهایی‌ بیگناه، هتک حیثیت و شرف انسانی‌ شهروندان بویژه زنان، سرکوب بی‌ رحمانه هرگونه جنبش حق طلبانه حتی جنبش‌های صنفی، پایمال کردن و نادیده گیرفتن حقوق بنیادین انسانها و در مجموع نقض کامل و آشکار و مداوم حقوق بشر در ایران، هر ایرانی‌ آزدیخواه چه در بستر جامعه کنونی ایران و چه در بخشهای فعال اپوزیسیون مخالف این رژیم و قانون اساسی‌ اسلامی آن از یک سوی و از سوی دیگر با توجه به اخبار نه خوشیند این روزها از حسین رونقی و خانواده او بار دیگراعتراضات سراسری ایرانیان در سراسر جهان نسبت به حکم اعدام همیهنان آزادی خواه و حمایت از زندانیان سیاسی در بند رژیم جمهوری اسلامی دربر داشته است.  
ما نباید دست از مبارزه حقیقی برداریم. آنها هر روزه میکشند چون ما ۳۲ سال سکوت اختیار کردیم، امروز اما بیداری با ماست و جامعه بیدار وظیفه دارد که فریاد حق طلبی سر دهد تا خفتگان را هم از خواب نازشان بیدار .کند که یا همراه خواهند شد یا از ترس بر خود خواهند لرزید
عكس محكومین به اعدام با عكس‌های زندانین سیاسی از دانشجویان زندانی گرفته تا رهبران كارگری اسیر حكومت اسلامی و تا فعالین مدافع حقوق زن و یا وكلای دربند. در این مورد هیچ استثنا و یا ارجحیتی نباید در كار باشد.همه زندانیان سیاسی و همه محكومین به اعدام را باید مطرح كرد و دنیا را متوجه این جنایات نمود

 ما خواهان آن می‌باشیم که ضمن محکوم کردن جنایت انجام گرفته به توسط حکومت جمهوری اسلامی و حامیان او و همچنین بر حسب آنچه جنایت علیه بشریت در طول این ۳ دهه صورت پذیرفته از دنیا نیز بخواهیم که ضمن محکوم کردن این جنایت، خواست ایزوله کردن حکومت جمهوری اسلامی را نیز به عنوان یکی‌ از ابزارهای کارآمد برای فشار بیشتر خود در مقابل این رژیم و دادخواهی از حقوق سلب شدهٔ مردم ایران بکار ببندد و بر این حسب از این خواست مهم در مقابل این جنایت سکوت نکرده و حمایت نماید.
  
:بر ماست که همچنان یکدصدا فریاد برآریم
اعدام نه، تداوم آزادی و ارزشهای انسانی آری
نیما از طرف گروه خیزش نجات ایران  * مجریان اتحاد *




No comments: