Tuesday, June 5, 2012



ایران در سراشیبی ویرانی و نابودیست، منابع طبیعی و ثروتهای سرشار سرزمین ما دهه هاست مورد تهاجم دشمنان این سرزمین و دستنشاندگان اشغالگر قرار دارد. این سرزمین اما همچنان و در همه حال میهن ما ایرانیان است. در بازپسگیری این سرزمین امروز باید کوشا، یکدل و متحد بود. آنچنان کنیم که آیندگان از ما به نیکی‌ و افتخار یاد کنند.

خلیج همیشگی‌ پارس زمانی‌ دوباره هویت خویش را باز می‌یابد که ما هم هویت گمشده خویش را باز یابیم.....

ما مردم ایران تحت سرکوب حکومت جمهوری اسلامی, امروز در دفاع از نام "خلیج همیشه پارس" و تمامیت ارضی ایران، نیاز به تشکیل یک تیم حقوقی داریم تا به عنوان وکلایی از سوی مردم ایران از حق مالکیت ایرانیان در جامعه بین الملل دفاع نموده و حمایت مردمی را نیز با خود همراه داشته باشند. 
بی‌شک تمام این فعالیتها تنها در سایه و چهارچوب یک تشکل و بدیل سیاسی قوی ممکن خواهد بود. 
ازینرو لطفا در تشکیل کنگرهٔ ملی‌ و از تلاشهای شاهزاده رضا پهلوی در این زمینه پشتیبانی کرده تا این مهم هر چه زودتر امکانپذیر شود.

شاهزاده در عرصهٔ سیاسی و جایگاه تاریخی‌ که قرار دارند و با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند تلاش خود را در حال انجام هستند، این مردم و جامعه است که باید به شکل همگانی و فراگیر به پا خواسته از این سکون و رخوت خود را رها کند. 
پشتوانه یک سیاستمدار، نیروی زنده و جنبنده مردمیست. امروز این نیرو تنها پشت سنگر هراس پنهان شده. اکثریتی با پتانسیل سرنگونی از ترس اقلیتی اشغالگر چنان در لاک ترس فرو رفته که از سایه همدیگر هم دیگر در هراس است. 
تک صداها امروز باید بهم بپیوندند و فریادی خروشان شوند تا خانه ستم و سرکوب را در هم ریزند. هر شهروندی مسئولیت خطیری بر دوش خود دارد، باید انتظارها را ابتدا از خود داشته باشیم.

در نظر بگیریم که موضوع تنها تغییر یک نام نیست، تغییر جغرافیای ایران بر اساس منافع سیاست‌های جهانی به قیمت از دست دادن تمامیت ارضی میهن ما ایران است.
در این مسیر همه کشورهای دنیا در مقابل ما ایرانیان قرار گرفته اند و گوگل تنها ابزاریست جهت اجرای جنبه‌ای از این سیاست کثیف.

خیلی‌ بیشتر از اینها و در شکلی‌ فراگیر باید در صحنه دفاع از تمامیت ارضی ایران باشیم. خود را فریب ندهیم، تا در صحنه حقیقی‌، حضور فیزیکی‌ نداشته باشیم، کسی‌ به این پست‌های مکرر اهمیت چندانی نخواهد داد.
به فکر انسجام در دنیای حقیقی‌ باشیم، وزنه ای محسوب شویم تا تاثیرگذار باشیم. 

مصمم شوید که کارى باید صورت گیرد، سپس راه انجام آن را خواهید یافت.

No comments: