Monday, July 16, 2012





دمکراسی برای من؛ آری ... برای تو; خیر !!!?


در مرامنامه فکری و اخلاقی برخی دموکراسی تنها حق مطلق آنهاست.
چگونه است که خواست دیگرانی که بدنبال قدرت هستند و برای بدست
آوردنش حاضرند به هر خیانت و ائتلاف کثیفی دست بزنند، امری توجیه شده و عقلانی، حق مسلم آنها و به منافع ملیست اما خواست شاهزاده، حتی اگر هم در شکلی که برخی بیان میکنید و ادعا دارند که اینچنین از سوی شاهزاده مطرح شده است، باشد خواستی نشدنی میباشد !؟ 

حتی اگر در قالب دمکراسی و آزادی حق بیان هم در نظر بگیریم، ایشان یا هر فرد دیگری حق دارند خواست سیاسی خود را صراحتا بیان کنند و این مردم هستند که با انتخابات به افراد در صحنه سیاسی، قدرت و جایگاه سیاسی خواهند داد. 

خواست و دیدگاه امروز شاهزاده، امریست که میتوان آنرا در همه مصاحبه های اخیر ایشان به وضوح شنید، اینکه گروهی گوش شنوا ندارند و خود محوریها و دشمنیهای بی اساس شان اجازه و تمایل به ایجاد شناخت از ایشان را به آنها نمیدهد، مشکل اساسی بی اخلاقی سیاسی و بیهوده بودن اندیشه و عملکرد مخرب همین افراد است.

این گروه تنها و تنها در هراسند، هم از اینروست که به تخرب افراد مشغولند تا مثل همیشه یکه تاز صحنه سیاسی ایران باشند. سالیان اینچنین عمل کردند، پر واضح است که امروز هم اینچنین کنند. اما یقین بدانند که آنان تنها زمینه حذف سیاسی خود را در حال تهیه هستند.

شما میتونید مخالف یک سیستم حکومتی باشید، اما حق ندارید مخالفت و یا نظر خود را با توهین و تخریب ابراز کنید. دموکراسی به مفهوم حذف گزینه‌ها نیست، حضور همه گزینه‌ها و آزاد نهادن مردم در انتخاب آنها. پس جایی‌ برای هراس و قضاوت از پیش نیست. همه سر تعظیم بر رای مردم 
می‌نهیم.

Afaagh Izad

No comments: