Thursday, December 22, 2011

فرصتی برای ترمیم بیش از پیش گفتمان مدنی و زمینه‌ای برای تشکیل شورای ملی‌

22,12,2011 همیهنان گرامی در برنامه ای دیگر بر روی رادیو ایرانزمین بر روی موج ف. م ردیف ۱۰۲.۶ مگاهرتز در روز پنجشنبه ساعت ۲۱ به وقت اروپای مرکزی به گفتگو با یکدیگر پیرامون:

آیا بستر فراهم آمده در میان دمکراتها و آزادیخواهان مبارز ایرانی‌ در شرایط پس از به جریان در آمدن شکایت نامه از علی‌ خامنه‌ای به توسط شاهزاده رضا پهلوی را می‌توان فرصتی برای ترمیم بیش از پیش گفتمان مدنی بر شمرد ؟

چه پیش شرط‌هایی‌ و اصولی را باید در نظر داشت تا به عنوان یک آزادیخواه در مسیر این گفتمان و همکاری و همیاری برای موثر تر واقع شدن این شکایت نامه با در نظر گرفتن روند کسب اعتماد ملی‌ و اتحاد عملی‌ مشترک گامهای ارزنده تری در این میان برداشته شود ؟

آیا این فرصت بدست آمده در همراهی سایر طیفهای سیاسی فعال در عرصهٔ مبارزه با رژیم جمهوری اسلامی ، که آنان نیز بر روی اصول و سرفصلهای مشترک مورد پذیرش مردم تلاش می‌ورزند، را زمینه‌ای برای تشکیل شورای ملی‌ بر شمرد ؟

آیا تشکیل شورای ملی‌ متشکل از همهٔ طیفهای سیاسی را می‌توان به عنوان وزنه‌ای موثر تر از گذشته که بتواند حقوق سلب شده مردم در طول این ۳ دهه را بستاند و برای باز پسگیری آن از مراجع قانونی و حقوقی بیش از پیش اقدام ورزد را مهمترین ضرورت کنونی‌ یافت ؟

در صورت تمایل می توانید به طریق شماره تماس برنامه:

0046 7601960070

یا به توسط صفحه فیسبوک...

https://www.facebook.com/note.php?note_id=10150322951388396

رادیو ایرانزمین

http://www.gnf.nu/

http://www.4shared.com/music/PomZXGb9/Dec_3.html فایل صوتی این برنامه :::




No comments: