Thursday, December 15, 2011

نقش شاهزاده رضا پهلوی در روند کسب اعتماد ملی‌ و ایجاد اتحاد عملی‌ مشترک همراه با سایر طیفهای سیاسی فعال در عرصهٔ مبارزه با رژیم جمهوری اسلامی را چگونه ا

15,12,2011 همیهنان گرامی در برنامه ای دیگر بر روی رادیو ایرانزمین بر روی موج ف. م ردیف ۱۰۲.۶ مگاهرتز در روز پنجشنبه ساعت ۲۱ به وقت اروپای مرکزی به گفتگو با یکدیگر پیرامون:

نقش شاهزاده رضا پهلوی در روند کسب اعتماد ملی‌ و ایجاد اتحاد عملی‌ مشترک همراه با سایر طیفهای سیاسی فعال در عرصهٔ مبارزه با رژیم جمهوری اسلامی را چگونه ارزیابی می‌کنید ؟

به گمان شما چرا در کنار بسیاری از رسانه‌های فارسی زبان در مسیر مبارزه با رژیم همچنان رسانهٔ واقعی‌ مردم ایران محسوب میشوند ؟

هوشیاری ، درایت و مسئولیت پذیری ایرانیان را در درون و برون مرز در مقابل رسانه‌های فارسی زبان و دست اندرکاران آنها و اهدافشان چگونه می‌بینید ؟

«اراده قدرت و نقش رضا پهلوی»

چرا از دید بسیاری از ایرانیان همگامی و همکاری با شاهزاده رضا پهلوی به مصداق امکان و فرصتی برای حفظ منافع ملی‌ ، یکپارچگی و تمامیت ارضی ایران بر اساس تأمین حقوق همهٔ اقوام ایرانی‌ به شمار می‌‌آید ؟

در این شمارش معکوس که دمکرات‌های ایران را تشویق می‌کند بیش از پیش متشکل شوند تا ارادهٔ خود را برای رسیدن به قدرت با همراهی مردم کشورمان به نمایش بگذارند، نقش نمایندگی‌ و رهبری برای موثر واقع تر شدن مبارزات چگونه ارزیابی می‌کنید ؟

در صورت تمایل می توانید به طریق شماره تماس برنامه:

0046 7601960070

یا به توسط صفحه فیسبوک...

https://www.facebook.com/note.php?note_id=10150322951388396

رادیو ایرانزمین

http://www.gnf.nu/

______________________________


http://www.4shared.com/audio/hJX2ApGN/Dec_2.html

فایل صوتی این برنامه


No comments: