Thursday, October 6, 2011

رابطهٔ اختلاس‌های صورت گرفته با ساختار قدرت در جمهوری اسلامی و نقش مردم در این میان چیست؟


رابطهٔ اختلاس‌های صورت گرفته با ساختار قدرت در جمهوری اسلامی و نقش مردم در این میان چیست؟



06,10,2011 همیهنان گرامی در برنامه ای دیگر بر روی رادیو ایرانزمین بر روی موج ف. م ردیف ۱۰۲.۶ مگاهرتز در روز پنجشنبه

ساعت ۲۱ به وقت اروپای مرکزی به گفتگو با یکدیگر پیرامون:

به نظر شما آیا می‌توان میان اختلاس چندین میلیاردی با چگونگی ساختار قدرت در میان جناهای موجود در جمهوری اسلامی رابطه‌ای را جستجو کرد ؟


نقش مردم را در بحران کنونی‌ پدید آمده و وظیفهٔ ملی‌ آنها در قبال این فاجعه ( غارت منافع و دستاوردهای کشور ) ملی‌ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟


طراحان اینگونه از نظامهای سیاسی تا چه آندازه در جهت بخشیدن به افکار عمومی نسبت به بحران پدید آورنده به توسط خود نقش دارند ؟


پیامد بحرانهای اقتصادی گذشته و پیش رو همزمان با اختلاس میلیاردی حکومت جمهوری اسلامی چه خواهد بود ؟


آیا فقر موجود در میان اقشار جامعه که ناشی‌ از عدم کارامد بودن مدیریت اقتصادی در طول این سالها و همچنین دزدیهای کنونی‌ رژیم می‌باشد، زمینهٔ سرکوب بیشتر مردم را فراهم خواهد نمود ؟


چه کسانی‌ از خیزش مردم ایران در میان طبقات مختلف جامعه در هراس اند و هراس و بیمه‌ آنها از چه روییست ؟

آیا اختلاس صورت گرفته را می‌توان تنها بخشی از دزدیهای رژیم در این سالها و منتهی‌ به دولت فعلی‌ دانست ، یا به نظر شما سایر جناهای این رژیم از جمله اصلاح‌طلب هم در آن نقش دارند ؟

اگر این طور نیست پس چه دلیلی‌ می‌توان برای جدالهای کنونی‌ میان جناهای رژیم جمهوری اسلامی در نظر گرفت و بیم علی‌ خامنه‌ای از این کشمکشها ؟


به نظر شما آیا می‌توان میان اختلاس صورت گرفته و پشتیبانی‌ غرب از عوامل این غارت ملی‌ ارتباطی‌ عقلانی جست ؟ و آیا آغوش گرم غرب در شرایط براندازی این رژیم به توسط مردم در آینده نیز همچنان برای سران جنایت کار جمهوری اسلامی باز است ؟


چگونه می‌توان متناسب با عملکرد غرب نسبت به اختلاس گران و حامیان جمهوری اسلامی و شرایط کنونی‌ در داخل کشور نسبت به این بحران ملی‌ که ناشی‌ از بی‌ کفایتی در بخشهای اقتصادی این رژیم و نفس عمل پلید سران رژیم است ، این

رژیم را در شرایط بین المللی و روابط دیپلماتیک آن با غرب تحت فشار قرار داد ؟

آیا می‌توان میان پلیس بین الملل و نقش موثر مردم ایران در پیگیری بیش از پیش این اختلاس و بحران ناشی‌ از آن پیوندی حاصل نمود ؟


آیا مورد اختلاس کنونی‌ و عدم شفافیت رژیم در سیاست در نظر گرفته شده را, می‌توان فرصتی برای پایین کشیدن جناح احمدی نژاد و فرصتی برای اصلاح‌طلبان در آینده تلقی‌ کرد ؟



در صورت تمایل می توانید به طریق شماره تماس برنامه:

0046 760191850

یا به توسط صفحه فیسبوک...

https://www.facebook.com/note.php?note_id=10150322951388396

رادیو ایرانزمین

http://www.gnf.nu/


___________________________

فایل صوتی این برنامه :::

1)

http://www.4shared.com/audio/22Jfyc8z/Rabeteh_ekhtelasha_ba_sakhtaar.html


2)

No comments: